onsdag 21 september 2011

Mitt schema under Bokmässan


Jag kommer vara all over the place under Bokmässan i år. Vill du köpa min nya bok Flängda Favoriter, eller se mig rita offentligt eller bara förstulet smygta foton på mig är det således lättare än någonsin.
Hårda fakta; Bokmässan pågår 22-25 September. Min bas kommer vara Ekholm & Tegebjer Förlags AB´s monter (B04:27) eftersom det är dom som ger ut Flängda Favoriter. OBSERVERA att montern alltså INTE finns i det så kallade "serieghettot" utan mitt i mässsmeten.
Mitt schema ser ut såhär:

Torsdag 22 sept:
Kl 15-15.45: Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Fredag 23 sept:
Kl 10.30-11.15 Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Kl 11.30 Liveteckning och utfrågningi Seriefrämjandets monter. Mer info här.
Kl 16-16.45 Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Lördag 24 sept:
Kl 13 tecknar jag i 365saker du kan göra-montern. Kom och titta!
Kl 14-14:45 Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Kl 17.15-18 Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Söndag 25 sept:
Kl 14.45-15.30 Signering i Ekholm & Tegebjers monter.
Kl 16:30 Intervjuas jag i DN/Expressen-montern. RÅVIKTIGT att ni kommer dit!

Det är schemat som det ser ut nu. Saker kan ändras på kort varsel. Och skulle ni se mig på mässgolvet och absolut vill ha en gammal Örn Blammo 2 eller Countrymusiken förstörde mitt liv signerad är det bara att knacka mig på axeln så ordnar vi den grejen *Blinkar med ena ögat, liksom pistolpekar med pekfingret och tummen samt gör ett klickljud med munnen*

Inga kommentarer: