onsdag 15 augusti 2012

Jag är med i dom här

Tidningen M nr 8 får ni åka till Norge för att köpa men jag har en sida Kjell & Ivar - Metalkrigare i den.

I Kamratposten nr 11 har jag en serie full av monster och robotar över hela baksidan. Dock tror jag att ett nytt nummer kommit ut sedan den här men ni kan ju alltid besöka närmsta bibliotek och spana in.

I Ernie nr 4 har jag FYRA sidor. Två sidor Bob-Henry och två sidor RASANDE AKTUELLA Flängda Favoriter.

Sist men inte minst gör jag efter 20 år comeback som Bamse-författare i Bamse nr 12. Jag har skrivit storyn "När trollen flyttade hem till Krösus" som Miguel tecknat med bravur.

Med undantag för KP är alla dessa tidningar kioskaktuella just nu. Ge er själva eller någon i er närhet PAPPERETS underbara gåva idag!

1 kommentar:

Fredrik P och F sa...

Menar du att du alltså skrev några av min barndoms fantastiska Bamseäventyr!? Underbart!!!