måndag 24 september 2012

Bokmässaaaaa!


Gud så trevligt det ska bli. Jag är aktuell med två egna böcker, Världens tråkigaste man och revolten på Atlantis (som visserligen kom ut i april men det är min senaste seriebok och en rackarns bra sådan och sex månader är ingenting för en vuxen människa) på Galago och Vad gör varulven när han inte bits som är alldeles nyutkommen på Lilla Piratförlaget. Sen har jag även illustrerat Klämmiga dassboken och ritat omslaget till Stora boken med roliga historier på Bonnier Carlsen och skrivit en av texterna i Min gata i Göteborg som ges ut av GT. Köp dessa böcker på bokmässan! De säljs i sina förlags montrar. Ingen av dem går faktiskt att missa.
Vill du träffa mig? Jag signerar i Galagos monter (A01:40) följande tider:
Torsdag 27 september kl 15:00
Fredag 28 september kl 18:00
Söndag 30 september kl 14:45
Jag kommer även framträda på söndag kl 14 på seriescenen (som ligger bredvid Galagos monter och MITT i själva seriedelen av mässan) och delta i något slags samtal om Världens tråkigaste man och revolten på Atlantis. Riktigt hur det är upplagt vet jag inte riktigt men det är ju charmen med bokmässan.
Om du missar någon av dessa tider, eller vill ha Vad gör varulven eller kanske någon gammal bok signerad är det bara att haffa mig ute på mässgolvet så signerar och ritar jag gubbar GLADELIGEN i mån av tid.

UPPDATERING! En signeringstid har tillkommit.
Jag signerar även lördag 28 sept hos Lilla Piratförlaget (B05:49) kl 16!
Då är det Vad gör varulven som gäller. Vi ses!

Inga kommentarer: