söndag 7 januari 2007

Jag är tillbaka!

Sådärja. Nu är ordningen återställd. Jag är tillbaka vid ritbordet och mina datorer. Mmmm, mina fina fina datorer. Itunes... Vad jag saknat dig. Min laptop med 17tumsskärm.... Jag ska aldrig svika dig igen. Som ni ser har jag ju även skaffat mig ett ordentlig blogverktyg så jag slipper sitta och knacka kod själv varje gång jag vill meddela att jag skitit ur mig en ny serie. Bra va? Och så kan ni lämna kommentarer också. Ett tips... jag tycker om fjäsk.

Vad har jag gjort sen sist då? Tagit hand om familjen, firat jul, lärt mig att laga pannkakor och läst massor, MASSOR med serier av tvivelaktig kvalitet. Jag vet inte... jag tycker det är ganska trevligt att läsa en Stålmannen möter He-Man and the masters of the universe-blaska i julgransbelysningens sken innan man lägger sig.

Nä men nu tar vi och spottar i nävarna och sätter igång och hittar på lite SKOJIGA SERIER eller vad säger ni?

4 kommentarer:

muemil sa...

Wanloo! Du är min idol! Tack för att en ny bloRg kommer. =)
Kommer mer radio?

Josephine sa...

HEJ wanloO! DU är min ABSOLUTA idol, min GUD! XD
Jag väntar med spÄnning på mer blorg och radio från dej, kommer mer radio?! jag menar.. du är faktist fÖdd som BÅde radiopratare OCh tecknare! =)=)

Johan Wanloo sa...

Vad gäller The Johan Wanloos Show ska det ABSOLUT komma mer. Det är det där med TIDEN bara...
Och så ska jag köpa en ny mick.
Men kan det gå två år mellan olika säsonger av Sopranos så...

Anonym sa...

Jag vill ha ett barn som ser ut som dina gubbar. Tack för att du finns... Du är grym helt enkelt....