tisdag 25 september 2007

Bokmässa! Ny bok!



Jamen... Det är ju BOKMÄSSA den här veckan! Det är det bästa jag vet för då får jag träffa ER! Mina FANS! Och sen får jag ju även branschskvallra med mina kollegor och äta snittar och dricka mig dum offentligt på vin i plastglas och drälla runt på små pikanta bjudningar och det smäller ju faktiskt lite högre än att träffa er faktiskt.
Äh, skoja bara.
Seriöst... P ga massor av arbete kommer min medverkan på bokmässan kommer vara ytterst sporadisk. Min enda spikade signeringstid är Lördag kl 13:00 i seriefrämjandets monter. Jag har fått garantier att min nya bok Remixad Romantik kommer att ligga färdig och fin och redo att försäljas. Remixad Romantik är alltså en samling med mina romantikseriemash-ups. Jag har kört gamla Starlet-serier genom Wanloo-filtret och ut kommer underligheter. Och jag signerar förstås allt annat av mig nu kommer bärande på. Och självklart kan ni haffa mig ifall jag bara strosar omkring på mässgolvet också. Jag signerar överallt med lika hysteriskt god min.

1 kommentar:

Repoman sa...

Synd att det ska vara så långt till Götet, den där bokmässan kommer man ju aldrig iväg på.