tisdag 18 september 2007

Hör upp, komplettister!



Det har kommit en ny bok med Bellmanhistorier smäckfylld med illustrationer av MIG. Bonnier Carlsen är förlaget. Det kanske bör nämnas att det enda som är helt nytt är omslaget. Resten är ett hopkok av de gamla böckerna. Men har du ingen av dom är det ju GULDLÄGE att köpa. Barn älskar Bellmanhistorier och jag älskar att rita gubbar som fiser och svettas och bajsar på sig. Det är sånt som kallas en win-win situation!


För övrigt har nr 46 av den eminenta tidningen Sweden Rock Magazine kommit ut. Där hittar ni det tredje avsnittet av min serie Kjell & Ivar-Metalkrigare. Den här gången funderar de på att skaffa en inneboende. And hilarity ensues...

Utöver det har jag ett gäng sidor med i nästa Kapten Stofil som kommer snart. Jag har med fem helt nya och en gammal sida i senaste numret av Norska Larson. Och som alltid medverkar jag på tisdagar på GT/Expressens kultursida. Tisdag? Det är ju IDAG det! Banne mig. Och den som bor utanför spridningsområdet kan läsa serien här såsmåningom.

4 kommentarer:

Repoman sa...

Norska Larson låter som en trevlig tidning. Bra att nån håller dig sysselsatt (och ungarna varma om fötterna)!

Anonym sa...

Det är ok att du horar för hyran (så att du har pengar till mat och hyra och får energi till att göra bra grejer), men inte ska väl vi behöva köpa skiten?

Måste vi det?

Johan Wanloo sa...

JA!

Anonym sa...

Damn!