fredag 4 maj 2007

Ser ni det där kaffet?


Det där kaffet är det första kaffet jag druckit på tre dagar. Det inmundigades ytterst långsamt med små försiktiga klunkar som eftertänksamt silades mellan framtänderna. Häromdagen blev jag nämligen kaffe-förgiftad. Jag hade ränt omkring som en idiot och gjort tusen saker och slängt i mig kaffe i parti och minut. Så tog jag den där klunken FÖR MYCKET och plötsligt gick magen i två delar och hjärtat började slå i 180 och sedan var jag fullkomligt under isen i två dygn.
Nu har det gått två timmar sedan jag drack kaffet på bilden och inget har hänt och jag är mycket lättad. Jag har varit tvungen att sluta med så många festliga grejer för att min allt mer skröpliga kropp säger ifrån och hade jag inte fått dricka kaffe HELLER hade jag blivit HELT HYSTERISK.
I vilket fall som helst är på grund av min kaffe-konvalecens som bloggen inte uppdaterats.
Tänka sig... Den här bloggen har existerat sedan september förra året och detta var min första "Ursäkta för att jag inte postat"-postning. Inte så illa pinkat.

2 kommentarer:

jacobsteel sa...

istanes. bloggar om kaffe? vad näst?

well well, hoppas hälsan håller i sig bäste bror.

Repoman sa...

Isch, kaffe är ondska. Prova Jolt Cola när du känner att maggen börjar vika ner sig.
Skönt att det ordnat upp sig iallafall!