fredag 30 mars 2012

Hästjakt


Klicka = Större! Fler teckningar av den här sorten hittar du på GT/Expressens kultursida varje tisdag. Du hittar dem även i min bok Flängda Favoriter som finns att köpa b la HÄR, HÄR och HÄR.

Jag brukade röka en gång i tiden. Jag brukade väga även 35 kilo mer än vad jag gör nu också. Så ni kan tänka er vilken förnumstig självgodhet bara väntar på att få komma ut.

En grej till...
På Lördag 31 Mars kommer jag befinna mig på Textival på Storan i Göteborg och signera Världens tråkigaste man och revolten på Atlantis från klockan 13:30 och två-ish timmar framåt. Massa annat nytt från Galago kommer att finnas till salu också.
Sen, på Torsdag 5 April kommer jag tillbaka till SF-bokhandeln i Göteborg och signerar där från kl 16. Jag kommer se glad ut och ritar glatt gubbar i och/eller på allt ni sticker under näsan på mig.

Inga kommentarer: