torsdag 21 juni 2007

Komplettister, hör upp!


Första numret av Norska Larson där jag medverkar har kommit. Det blir fyra nya sidor i varje nummer samt en sida "klassiker". Flera sidor publiceras där FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Vad sägs om NYA äventyr med de gamla Ernie-bekantingarna Åke Ninja och Den minst omtyckte arbetskamraten? Dessutom går även första avsnittet av Kjell & Ivar - Metalkrigare och den är...chock after chock... EN RUTA LÄNGRE än i Sweden Rock Magazine! Utöver det kör de även första avsnittet av Jim & Jakten på guldankan.
Dessutom har årets upplaga av Bonnier Carlsens Dassbok kommit, där jag som vanligt har ett gäng teckningar (Det tjusiga omslaget är gjort av Johan Andréasson). Här är ett smakprov på vad jag brukar göra i de sammanhangen...

Och för dig som läser Bloggen varje dag kan jag passa på att upplysa om att jag har en stor jädra teckning över precis hela ledarsidan i morgondagens (midsommarafton) GT/Expressen.

3 kommentarer:

Repoman sa...

Det är till att ligga i!

Men fan att man måste fara & köpa en Expressen. Jag får leta efter en i pappersåtervinningen på midsommardan helt enkelt.

jacobsteel sa...

sköna grejer. :D

och på tal om lunchens diskussion... jag vart tvungen att researcha och dissa Littorin. Faktiskt.

Johan Wanloo sa...

Repoman, du får nog leta som attan då eftersom det var den lokala Göteborgsvarianten GT/expressen jag var med i. Att ta över hela ledarsidan en hel dag i själva huvudexpreeen är en vacker tanke, men det är också allt.