måndag 15 februari 2010

Omvänd ketchupeffekt

Först har jag nåt slags vinteruppehåll. Men det räknas inte. Jag nämner det bara som någon slags i-relation-till-markör. Som en textversion av syntintrot till Holy Diver. Sen, som skjuten ur en kanon, uppdaterar jag som en robot VARJE DAG i två veckor. Veckan efter det uppdaterar jag bara tre. Men HEY det är helt okej. Allt mer än det är bara bonus faktiskt. Men så i förra veckan uppdaterar jag bara två. Bättre än ingenting men ändå lite slött kan tyckas.
Men vi fick vinterkräksjukan.
Och då tänker man inte på så mycket annat än att överleva.
Man tänker inte på blogg. Man tänker inte på jobb.
Möjligtvis tänker man lite grann på att vetenskapen inte har NÅGON större och viktigare uppgift just nu än att utrota kräksjukan.
Klimatet... Det fixar vi med städer i kupoler som i Highlander 2
MARSCH IVÄG och ta tag i kräksjukebiten nu!
Chop chop!

Inga kommentarer: