tisdag 2 februari 2010

Se Johan Wanloo, en av Sveriges främsta serieskapare, koka spaghetti!

13 kommentarer:

Mikael Sol sa...

Johan, du är jätteduktig!

Fredrik sa...

Större gryta och mer vatten tycker jag. Annars ser det bra ut.

Xhakhal sa...

Vajert! Och så ren spis. En ren spis är ett tecken på en ren själ, det sade alltid farmor, och hon visste ju sådant - hon var ju farmor.

Magnus Bark sa...

En nästan lika stor upplevelse som att se Siewert Öholm koka brunkål i direktsändning!

Stefan sa...

När kommer uppföljaren med Makaroner? =D

Repoman sa...

Det roliga är att jag kollade två gånger.

Tomas Antila sa...

Edward Blom nästa!

Löken sa...

RAFFLANDE!

Mathias sa...

Det är precis sånt här vi svenskar behöver i vintermörkret mellan jul och vår. Tack!

johan sa...

This video is currently not available.....

motherfuck.... nu är min dag förstörd. Jag som ville lära mig koka pasta... :)

Christoffer.. sa...

Vad som skulle vara en riktig ynnerst för oss fans är väl att få ett videoklipp som visar hur man gör Köttfärsås Wanloostyle

brynolf sa...

Öh, ska du inte ha något TILL pastan?

Karl Gustav XIV sa...

Jag må säga att du för spaghettisleven nästan som en äkta kvinna! Johan, du är en mästerkock!