torsdag 25 februari 2010

Seriebattle i Stockholm

På lördag åker jag till Stockholm för att visa ett gäng jävla rookies vart skåpet ska stå. Jaså? Ni tror det här med seriebattle är en "kul grej?" Det är på BLODIGT allvar. När det är över kommer det inte finnas en enda ovänd grästuva på slagfältet. Månen och stjärnorna sjunger mitt namn och får mitt blod att pulsera. Max Gustafsson, Jimmy Wallin, Kim W Andersson och alla ni andra... Ert nederlag kommer vara gloriöst. Ert dumdristiga mod kommer besjungas tills tidens ände. For those about to be ritade cirklar kring... We salute you!



Oj, jag råkade kanalisera min inre Ultimate Warrior där en stund.

Nä, men seriöst så kommer det alltså bli Seriebattle på Clarion Hotel Stockholm lördagen den 27 Februari. Detta innebär att GRÄDDAN av Svenska serieskapare kommer att rita inför publik och så får publiken avgöra vem som är bäst. Det brukar vara fantastiskt roligt. Sist jag gjorde det var på Max Gustafssons releaseparty för Samir-boken och det hela kan bara beskrivas som MAGISKT. Det var b l a då jag mötte Jonas Darnell i en episk kamp:



Mer information om det hela hittar ni HÄR och HÄR och HÄR!

Är du det minsta intresserad av serier och befinner dig i Stockholm MÅSTE du ta dig dit. Nu hoppas jag bara tågen går på lördag.

Inga kommentarer: