onsdag 28 februari 2007

The Johan Wanloo Show

En alltmer högludd pöbel undrar vad som egentligen händer med mitt lilla nätradioprogram The Johan Wanloo Show. När kommer nästa program? Har jag lagt ner? Svaren är "vet ej" och "nej". För det första... Jag har ingenting emot en försynt fråga om hur landet ligger, men att TIGGA efter grejer som är gratis till att börja med är INTE snyggt så lägg av med det genast. Den som vill hjälpa till kan ge fan i att gnälla och skicka mig en ny mikrofon istället. Min gamla är slut.
För det andra... The Johan Wanloo Show är ett tidsfördriv. Det jag gör istället för att spela golf eller lacka båten. Just nu har jag ingen tid att fördriva. Jag fokuserar på kärnverksamheten, dvs tecknandet och skrivandet. Jag har två barn som vill träffa sin pappa ibland. BLAJANDET får vänta. Sen har jag ju hela den här BLOGGERIGREJEN att tänka på nu också. Jag har börjat komma ut ur min blogförnekelse. Tidigare har jag intalat mig att jag inte alls är en bloggare EGENTLIGEN och jag hellre hittas död i ett dike än tillhör nån jävla "blogosfär" men nu har min yta börjat krackelera. Det här är ju skoj. Kommentarer är ju mer beroendeframkallande än crack.
Men min avsikt är absolut att The Johan Wanloo Show ska återvända. Så i väntan på nya avsnitt kan ni gosa med de gamla.

1 kommentar:

Anonym sa...

På nåt sätt känns det också som om det går fortare att skriva ner några ord i sin blogg än att spela in en "radio"-show och lägga ut den på nätet.
Ari