torsdag 11 september 2008

Vi har OMSLAG


5 kommentarer:

Biff Zongo sa...

"Man kan säga att detta är fortsättningen på Den Skitstora Johan Wanloo-boken som kom för fyra år sedan."


Äntligen!

Anonym sa...

Nu vet jag vad som står längst upp på min önskelista. Kul med ett nytt album!

Anonym sa...

Apropå omslag, jag har hört att du Johan är expert på gamla dansbandsomslag. Min fråga är, är detta på riktigt?
http://tjuvtittat.se/allmant/de-gamla-lp-skivorna-har-antligen-akt-ut-ur-garderoben/ Om ja, hur gör jag för att lägga vantarna på ett ex?

Joe Pop sa...

Jag tog mig frihet att ladda upp 2 av dina bilder tagna från bloggen för att upplysa de oupplysta med vilka underbara saker du levererar!
Självklart skrev jag vartifrån jag tog dom & länkade till den här bloggen!
Hoppas du ser det som en liten "tjänst" istället för något illa (:

Biff Zongo sa...

Den var superbra!
Och att den var lyxigt inbunden var ju bara en bonus!

Rymdvarelsen som torkar sig i rumpan med en hund var en av många höjdpunkter :-)