måndag 4 maj 2009

Skate or die!

6 kommentarer:

Jennula sa...

skateboardhjulen rullar rätt bra...
ååh, helt underbart, och ruggigt cool skateboard!

Åke Forsmark sa...

Som nattarbetare skulle jag vilja säga "skate AND die!". Varför åker de inte på spektaklen utan envisas att stå och hoppa timme ut och timme in på de hiskeliga sakerna. Det lever om kopiöst.

Jonas Slättung sa...

"Båda fötterna kanske.. eh, ah, nej."
Underbart!
Jag fick en gång lära mig att man ska stiga på rullbrädan med foten närmast färdriktningen först.
Fast inte fan har det hjälpt mig.

Christoffer.. sa...

Shit, du summerade hela mitt förhållande till skateboards mellan åldersspannet 3-16år. Vilka minnen

Conny sa...

Tror jag hade en sådan skateboard med Ninja på...Blev aldrig något åk eftersom man bodde utanför staden där det bara fanns grusvägar.

Du skulle kunna göra en Åke Ninja dekal att sätta på skateboards.

Repoman sa...

Ja, tamigfan om det där inte var ett av de bästa blogginläggen i år. =)